Formulieren om te downloaden
(Frans)
Kies de reden voor uw verzoek:
Probleem met de bestelling
Wijziging van afleveradres, late levering of verloren pakket? Vul onderstaand formulier in en beschrijf het probleem gedetailleerd.
Retourneren – Binnen 30 dagen, ongebruikt product
Als u een probleem met het product heeft of wilt annuleren, vul dan onderstaand formulier in. Retourneren is alleen mogelijk binnen 30 dagen na aankoopdatum. De koper is verantwoordelijk voor de retourkosten. De retourkosten kunnen variëren afhankelijk van de maat van de gekochte producten.
Bewaar een verzendbewijs. Stuur een duidelijke foto of scan van het document en vermeld uw rekeningnummer voor terugbetaling.
Klacht – Probleem met een ontvangen pakket met een product onder garantie
Is het pakket beschadigd geleverd door de vervoerder en vertoont het product zichtbare schade? Voeg dan de volgende foto's toe:
- Van het ontvangen product – om de staat ervan te controleren
- Van het beschadigde gebied (indien van toepassing)
- Van de verpakking, vooral zichtbare schade
- Van de binnenbescherming van de verpakking / verpakkingsmateriaal
- Vanaf het logistieke label met het zichtbare trackingnummer
- Van het ingevulde formulier met handtekening
Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, op uw klacht reageren.
(Nederlands)
Belangrijke punten voor uw smelten:
Probleem met bestellen
Wijziging van afleveradres, vertraagde levering van een verloren pakket? Vul alstublieft het onderstaande in beschrijf het probleem in detail.
Retourneren – Binnen 30 dagen, ongebruikt product
Als het probleem zich voordoet bij het product van de aankoop, wordt deze geannuleerd en wordt de retourzending in behandeling genomen. Retourneren is alleen mogelijk tot minimaal 30 dagen voor de datum van aankoop. De koper draagt de kosten van de retourzending. De kosten voor het retourneren van artikelen variëren afhankelijk van de grootte van het product.
Pas op voor deze veranderingen. Stuur een opvallende foto van de scan van het document en geef uw rekeningnummer op of de terugbetaling.
Klacht – Probleem met een pakket met een product onder garantie
Is het pakket beschadigd geleverd door de koerier en het product waarschijnlijk schade? Hier is de teen van de foto:
- Houd er rekening mee dat het product vermeld is en dat het item geverifieerd is.
- Van de samengestelde plek (Indiase van toepassing)
- Van de pakking, met naam beschadigde beschadigd
- Van de binnenkant van de doos / het vulmateriaal
- Het logistieke label bevat een trackingnummer
- Van het ingevulde formule met handtekening
Als er geen vertragingen in het vliegtuig zijn, moet u deze minimaal 14 dagen voor aankomst doorgeven.