Algemene voorwaarden

1. Wie zijn wij en wat doen wij?

Wij zijn een online winkel die elektronica, huishoudelijke artikelen, cosmetica en vele andere producten verkoopt. In deze algemene voorwaarden informeren wij u over de werking van onze winkel www.euroelectronics.be , hoe goederen worden besteld en betaald, of met wie u contact kunt opnemen in geval van een klacht of onduidelijkheid.

1.1. De verkoper is het bedrijf Euroelectronics.eu zoo. Sp.k. met statutaire zetel in Polen, identificatienummer: 369459764, met maatschappelijke zetel te Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, Polen (hierna “wij” genoemd), die via haar online winkel gevestigd is op het adres www.euroelectronics. be “website”) verkoopt en adverteert haar producten, die haar klanten, zowel ondernemers als consumenten (hierna “u”), via de website kunnen bestellen en een koopovereenkomst kunnen afsluiten.

1.2. Als u niet bij het bedrijf koopt (u vermeldt het identificatienummer niet bij de bestelling), heeft u de rol van consument. De Tsjechische wet kent u daarom bepaalde bijzondere rechten toe, die u in deze algemene voorwaarden nader zult vinden.

1.3. Het doel van dit document, de algemene voorwaarden, is om u uit te leggen wat onze wederzijdse rechten en plichten zijn met betrekking tot of op basis van de koopovereenkomst die tussen ons via de Website is gesloten, en om u daarover te informeren. De bepalingen van de algemene voorwaarden maken integraal deel uit van de koopovereenkomst. Afwijkende bepalingen van de koopovereenkomst prevaleren boven de bepalingen van deze algemene voorwaarden.

1.4. Alle informatie die u ons verstrekt is vertrouwelijk en zal als zodanig worden behandeld. Wij verwerken ook een deel van uw persoonsgegevens. Waarom we dit doen en hoe we ze beschermen, lees je hier.

1.5. U kunt contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens:

Euroelectronics.eu Sp. z oo Sp.
Korfantego 7
42-600 Tarnowskie Góry
Polen
klantenservice@euroelectronics.eu
+31 (475)796550

2. Gebruikersaccount

U kunt uw gebruikersaccount aanmaken op onze website. Door u te registreren profiteert u van diverse voordelen of kunt u via deze weg uw bestellingen beheren, eerdere bestellingen bekijken en alles op één plek beschikbaar hebben.

2.1. U kunt vanuit uw gebruikersaccount een bestelling plaatsen, maar het gebruikersaccount is niet vereist om de bestelling aan te maken. U kunt ook zonder registratie een bestelling plaatsen.

2.2. Wanneer u zich registreert en een gebruikersaccount aanmaakt, bent u verantwoordelijk voor het correct en waarheidsgetrouw verstrekken van alle informatie en moet u deze elke keer bijwerken als u een wijziging aanbrengt. Wij zijn van mening dat de informatie die u verstrekt bij het bestellen of in uw gebruikersaccount correct is.

2.3. Het is beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord, zodat niemand toegang heeft tot uw gebruikersaccount. Houd deze informatie en het volledige gebruikersaccount voor uzelf.

2.4. Het kan zijn dat onze website en gebruikersaccounts niet 24 uur per dag beschikbaar zijn, met name wat betreft het noodzakelijke onderhoud (hardware, software).

3. Goederen bestellen

Hier vindt u informatie over uw aankoop en bestelling van goederen.

3.1. Hoewel de Website alle informatie bevat over de Goederen die u moet kopen, kunnen we samen een koopovereenkomst aangaan onder voorwaarden die we individueel overeenkomen.

3.2. Alles wat op de Website wordt weergegeven, heeft voornamelijk een informatief karakter en wij zijn niet verplicht om voor deze goederen een contract af te sluiten.

3.3. U kunt onze goederen op de Website kopen via een formulier dat voornamelijk gedetailleerde informatie bevat over de goederen, de aankoopprijs, hoe u de aankoopprijs betaalt of hoe wij de goederen bij u zullen leveren. Op basis van deze informatie maakt u een bestelling (“Bestelling”) aan.

3.4. Na ontvangst van de Bestelling bevestigen wij de ontvangst per e-mail. Wij zijn de koopovereenkomst aangegaan na ontvangst van de ontvangstbevestiging van de Bestelling. Als uw bestelling ongebruikelijk is, kunnen wij contact met u opnemen om een ​​aanvullende bevestiging te vragen. In dit geval komt het koopcontract tot stand zodra wij deze bevestiging ontvangen.

3.5. U moet in uw bestelling waarheidsgetrouwe en volledige informatie verstrekken. Indien u valse of onvolledige informatie verstrekt of verstrekt, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele veroorzaakte schade.

3.6. Eventuele kosten die u maakt om op afstand met ons te communiceren, zoals telefoonkosten, zijn uw verantwoordelijkheid en wijken op geen enkele manier af van het basistarief van uw operator of internetprovider.

4. Betalingsvoorwaarden

In deze rubriek leest u hoe u de goederen bij ons kunt betalen.

4.1. Bij de goederen wordt altijd de exacte aankoopprijs vermeld. Wij zijn onderworpen aan BTW en de aankoopprijs wordt weergegeven inclusief BTW en andere belastingen en heffingen. Bij een kennelijke fout in de opgegeven koopprijs (bijvoorbeeld goederen die wij voor minder dan 10% van de gebruikelijke prijs verkopen) zijn wij niet verplicht de goederen tegen een duidelijk onjuiste aankoopprijs te leveren en indien een aankoop tussen ons al een overeenkomst is gesloten met een zodanige onjuiste koopprijs, hebben wij het recht om de overeenkomst te herroepen.

4.2. Op onze Website kan niet meer dan één kortingsbon per Bestelling worden toegepast.

4.3. Het kan mogelijk zijn om mogelijke kortingen te combineren, maar dit is altijd afhankelijk van de specifieke kortingsaanbieding. Informatie over het al dan niet kunnen toepassen van meerdere kortingen in één keer wordt op de Website verstrekt voor individuele kortingsevenementen.

4.4. De prijs en eventuele kosten verbonden aan de levering van de goederen kunt u hier bekijken.

4.5. Als u per bankoverschrijving betaalt, dient u de aankoopprijs te betalen met het juiste variabele betalingssymbool, dit is het ordernummer. Als u het variabele symbool niet invoert, is de betaling mogelijk niet gekoppeld aan de bestelling, waardoor er mogelijk vertraging optreedt bij het verzenden van de goederen.

4.6. Indien u contant betaalt, wordt de aankoopprijs als betaald beschouwd wanneer het betreffende bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Wij sturen de goederen daarna direct naar u op, tenzij wij uiteraard anders overeenkomen.

4.7. Voor elke betaling sturen wij u een factuur (belastingdocument), die altijd voldoet aan de eisen van de wettelijke voorschriften en die wordt verzonden naar het e-mailadres dat in de bestelling is vermeld.

4.8. Volgens de Wet op de verkoopregistratie is de verkoper verplicht een ontvangstbewijs aan de koper af te geven. Tegelijkertijd moet hij de ontvangen inkomsten online registreren bij de belastingdienst; bij een technische storing uiterlijk binnen 48 uur.

5. Levering van goederen

In dit artikel van de algemene voorwaarden vindt u wanneer en hoe de goederen bij u worden afgeleverd.

5.1. De leveringsgegevens vindt u hier op onze website.

5.2. Het kan zijn dat wij de goederen niet op voorraad hebben en dat het niet mogelijk is om binnen 30 dagen na het sluiten van de koopovereenkomst te leveren. Wij behouden ons daarom het recht voor om in een dergelijk geval de koopovereenkomst te ontbinden.

5.3. U bent verplicht de goederen terug te nemen. Als u het niet terugneemt, beschouwen wij dit als een terugtrekking uit het koopcontract. In dit geval hebben wij het recht om terugbetaling te eisen van de kosten die zijn gemaakt voor het retourneren van niet-geaccepteerde goederen en zullen wij u op de hoogte stellen van het exacte bedrag. Ook bij niet-acceptatie van de goederen hebben wij het recht om u op te nemen in de lijst van onbetrouwbare kopers en bij een volgende aankoop bent u verplicht om vooraf zonder contant geld op onze rekening te betalen.

5.4. Wanneer u de goederen van de vervoerder ontvangt, controleer dan de integriteit van de verpakking van de goederen. Idealiter dient u eventuele zichtbare schade aan de goederen of de verpakking ervan onmiddellijk bij de levering te verhelpen en eventuele gebreken hierbij in het overdrachtsprotocol te noteren. Houd er rekening mee dat u beschadigde goederen niet hoeft terug te nemen van de vervoerder. Breng ons ook op de hoogte van de schade en documenteer deze tegelijkertijd.

6. Herroeping van het koopcontract

Als u als consument online een overeenkomst sluit, heeft u het recht om de overeenkomst binnen 14 dagen te herroepen. In sommige gevallen kunnen de voorwaarden echter enigszins afwijken, lees daarom het volgende artikel aandachtig door.

6.1. Als consument, d.w.z. iemand die een overeenkomst sluit buiten het kader van zijn bedrijfs- of soortgelijke activiteit, heeft u het recht om een ​​koopovereenkomst te herroepen die is gesloten via internet, e-mail, telefoon of enig ander middel voor communicatie op afstand (helaas telefoontjes van de ene bank naar de andere tellen niet mee) binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Dit onderdeel van de algemene voorwaarden is alleen van toepassing op consumenten.

6.2. Houd er echter rekening mee dat u niet het recht heeft om het koopcontract te herroepen als:

a) wanneer de goederen zijn aangepast volgens uw wensen of voor uw persoon. Dit is bijvoorbeeld het geval als wij de goederen naar uw wensen vervaardigen of anderszins naar uw wensen aanpassen;

(b) bij goederen die na levering onherroepelijk met andere goederen zijn vermengd;

c) bij verzegelde producten die de consument uit deze verpakking heeft gehaald en die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd, bijvoorbeeld in het geval van cosmetische producten of medische hulpmiddelen;

d) indien van toepassing, waar de goederen bederfelijk zijn.

6.3. Indien u besluit de koopovereenkomst te herroepen en dit mogelijk is, kunt u gebruik maken van het formulier dat bij deze voorwaarden is gevoegd.

6.4. Binnen 14 dagen na herroeping van de koopovereenkomst zullen wij de aankoopprijs van de goederen en de kosten van levering van de goederen aan u terugbetalen op dezelfde wijze als wij deze van u hebben ontvangen, of op het door u opgegeven rekeningnummer. Tegelijkertijd moet u de gekochte goederen echter binnen dezelfde termijn aan ons verzenden of overhandigen. Het moet compleet worden geretourneerd, bij voorkeur in de originele verpakking (maar dit is niet verplicht), het mag niet meer zijn dan normaal versleten of beschadigd als gevolg van het feit dat u vertrouwd bent geraakt met de goederen. Wij beoordelen binnen de gestelde termijn of de geretourneerde goederen in goede staat, onbeschadigd en ongebruikt zijn en of u anders dan noodzakelijk een waardevermindering van deze goederen heeft veroorzaakt. Als de goederen zich in een staat bevinden waarin het niet mogelijk is om ze aan andere klanten te verkopen omdat ze onredelijk beschadigd of versleten zijn, hebt u niet het recht om de koopovereenkomst te herroepen. U draagt ​​de kosten voor het retourneren van de goederen.

6.5. Verzendkosten Wij retourneren alleen het laagste dat wij aanbieden.

6.6. Wij zijn echter pas verplicht de koopprijs aan u terug te betalen als de goederen bij ons zijn afgeleverd of u het bewijs levert dat deze naar ons adres zijn teruggestuurd.

6.7. Als wij u een gratis dienst bij de goederen hebben gestuurd – een geschenk – bent u verplicht dit geschenk terug te geven in geval van ontbinding van de koopovereenkomst.

7. Retourneren van goederen binnen 30 dagen

Opzegging contract
U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van het product de overeenkomst herroepen. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. In geval van een individuele beslissing van de klant zijn de kosten voor het retourneren naar het afhaalpunt de verantwoordelijkheid van de klant.

  1. Stuur een bericht naar serviceclient@euroelectronics.eu
  2. Stuur het product aangetekend terug naar het volgende adres:

Lente BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE

Vermeld op de verpakking ALTIJD UW NAAM en VOORNAAM, evenals het BESTELNUMMER. BEDANKT.

  1. Binnen 14 dagen nadat het pakket is ontvangen en geïnspecteerd door de servicemonteur, wordt het geld teruggestort via bankoverschrijving.
    Ontvangt u het geld niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, neem dan direct contact op met de klantenservice.

• Producten die niet kunnen worden geretourneerd, worden aangegeven in de Algemene Verkoopvoorwaarden.

Claims
Als u een klacht wilt indienen, raden wij u aan eerst contact op te nemen met de klantenservice. Vaak kan het probleem al worden opgelost voordat het claimproces begint.

Als u een beschadigd product heeft ontvangen, dien dan een schaderapport in bij de vervoerder en stuur ons vervolgens foto's van de doos, de verpakking en het beschadigde product naar het volgende adres: customerservice@euroelectronics.eu . Samen bepalen wij hoe de klacht wordt afgehandeld.

Als u besluit een claim in te dienen, volgt u deze stappen:

  1. Stuur een bericht naar serviceclient@euroelectronics.eu
  2. Stuur het product aangetekend terug naar het volgende adres:

Lente BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE

  1. Stuur het trackingnummer van het pakket naar het e-mailadres: serviceclient@euroelectronics.eu . Het is noodzakelijk om het etiket in elektronische vorm te verzenden. HET IS NIET GENOEG om het in het pakket te plaatsen.
  2. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
  3. U ontvangt binnen 30 dagen een beslissing van de klachtenafdeling.
    Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe verpak je een product goed?
Houd er rekening mee dat als u een product naar ons retourneert, u verantwoordelijk bent voor de staat ervan bij levering. Indien het product tijdens het transport beschadigd raakt door onvoldoende bescherming in de verpakking, bent u hiervoor verantwoordelijk.

Gebruik:

  • stevige dozen van het juiste formaat voor het te verzenden product,
  • noppenfolie,
  • sterke tape vergelijkbaar met die op de foto en een mes/schaar,
  • vulmateriaal, zoals luchtkussens of verfrommeld papier.
  1. Kies een geschikte doos volgens de grootte van het product.
  2. Plaats een laag beschermend materiaal (noppenfolie, papier) onder het product.
  3. Bescherm het product met een beschermfolie. Plaats beschermend materiaal rond het product, zodat het niet beweegt in de doos.
  4. Sluit de doos af met sterke tape.
  5. Identificeer het product met het bestelnummer of de voor- en achternaam van de afzender.

8. Klachten en kwaliteitsgarantie

Wij proberen onze goederen in de best mogelijke omstandigheden te leveren. Soms kunnen de goederen, met de nodige zorgvuldigheid, op de een of andere manier gebreken vertonen. Alle voorwaarden van de claim vindt u in dit artikel.
Waar zijn wij verantwoordelijk voor?

8.1. Wij zijn ervoor verantwoordelijk dat de goederen bij ontvangst vrij zijn van gebreken. Dit betekent dat op het moment dat u de goederen in ontvangst neemt, wij primair verantwoordelijk zijn voor:

a) het heeft de overeengekomen kenmerken en, bij gebreke van een dergelijke regeling, heeft het de kenmerken die wij of de fabrikant hebben beschreven of die u had kunnen verwachten, rekening houdend met de aard van de goederen en onze reclame (de verzender zal effectief kosten in rekening brengen);

b) de goederen geschikt zijn voor het door ons aangegeven gebruiksdoel (grillen op de grill is mogelijk en veilig);

(c) de goederen komen, indien van toepassing, overeen met de kwaliteit van het overeengekomen monster of model;

(d) de goederen de juiste hoeveelheid, maat of gewicht hebben; En

e) de goederen voldoen aan de eisen van wettelijke voorschriften (bijvoorbeeld in het geval van thermometers).

8.2. Als u een consument bent, zijn wij verantwoordelijk voor gebreken die ontstaan ​​na ontvangst van de goederen
Garantieperiode van 24 maanden, tenzij anders vermeld. Bij tweedehands goederen zijn wij gedurende de garantieperiode van 12 maanden aansprakelijk voor gebreken.

8.3. Als u goederen heeft gekocht die zijn afgeprijsd vanwege een defect, zijn wij niet verantwoordelijk voor een dergelijk defect waarvoor de korting is toegepast. Voor andere gebreken aan deze goederen zijn wij echter al verantwoordelijk.

Hoe rechten uitoefenen die voortvloeien uit gebrekkige prestaties?

8.4. Dien een klacht in via ons e-mailadres of stuur deze naar ons adres. Aansprakelijkheidsrechten voor gebreken aan de goederen gelden voor ons als verkoper.

8.5. Het formulier of de brief waarop uw klacht betrekking heeft, moet de volgende elementen bevatten:

a) uw contactgegevens, een omschrijving van het gebrek en een verzoek om wijze van klachtafhandeling;

b) aankoopbewijs van de Goederen (bij voorkeur met een aankoopbewijs).

8.6. Stuur de goederen waarvan u denkt dat ze een gebrek hebben, naar ons adres met het klachtenformulier. De goederen moeten tijdens het transport in een geschikte verpakking worden verpakt, zodat ze niet beschadigd raken, ze moeten schoon, droog en compleet zijn. Anders zijn wij niet verplicht de klacht in behandeling te nemen en zullen wij de goederen op uw kosten aan u retourneren.

8.7. Bent u consument, dan ontvangt u bij het indienen van een klacht een schriftelijke bevestiging per e-mail; een klachtenprotocol, dat dient als document bij het oplossen van de klacht. In het klachtenprotocol vertellen wij u wanneer de klacht is ingediend, wat de inhoud ervan is en welke wijze van verwerking u wenst.

Gebreken goederen

8.8. Als u een consument bent en het defect binnen twaalf maanden na ontvangst duidelijk wordt, wordt ervan uitgegaan dat de goederen op het moment van ontvangst defect waren. Anders heeft u binnen vierentwintig maanden na ontvangst het recht om een ​​gebrek aan de consumptiegoederen te claimen.

8.9. Wanneer de verkochte goederen, hun verpakking, de instructies bij de goederen of reclame in overeenstemming met andere wetgeving de periode aangeven waarvoor de goederen mogen worden gebruikt, zijn de bepalingen van de kwaliteitsgarantie van toepassing als u een consument bent. Als kwaliteitsgarantie verbinden wij ons ertoe dat de goederen gedurende een bepaalde periode geschikt zijn voor normaal gebruik of dat ze hun gebruikelijke eigenschappen behouden.

8.10. Als u ons terecht heeft beschuldigd van een gebrek aan de goederen, loopt de termijn voor het uitoefenen van rechten voortvloeiend uit de gebrekkige prestatie of de garantieperiode niet met de periode waarin u de gebrekkige goederen niet kunt gebruiken.

8.11. De garantie- en aansprakelijkheidsclaim voor gebreken is niet van toepassing op:

(a) slijtage van de Goederen bij normaal gebruik, zoals gerafelde oortelefoons;

b) tweedehands goederen waarvan het gebrek overeenkomt met de mate van slijtage;

c) gebreken waarvan u op de hoogte was of die u zelf veroorzaakte, bijvoorbeeld als de lamp op de grond viel en kapot ging.

Hoe kunt u de goederen claimen?

8.12. Tijdens de garantieperiode kunt u een claim indienen en, naar eigen keuze, een defect claimen dat een wezenlijke contractbreuk inhoudt (ongeacht of het defect herstelbaar of onherstelbaar is):

(a) herstel van het gebrek door levering van een nieuw, foutloos artikel of door levering van een ontbrekend artikel;

b) kosteloze opheffing van het gebrek door reparatie;

(c) een redelijke korting op de koopprijs; Of

d) terugbetaling van de koopprijs bij beëindiging van het koopcontract.

8.13. Er is sprake van een materiële schending van een koopovereenkomst als de ene partij al op de hoogte was van de schending toen de koopovereenkomst werd aangegaan, of moet hebben geweten dat de andere partij een dergelijke overeenkomst niet zou zijn aangegaan als zij de schending had voorzien.

8.14. In geval van een defect dat een lichte contractbreuk oplevert (ongeacht of het defect herstelbaar of onherstelbaar is), heeft u recht op schadevergoeding voor het defect of op een redelijke korting op de aankoopprijs.

8.15. Als het herstelbare defect zich na de reparatie meerdere keren heeft voorgedaan (meestal de derde claim voor hetzelfde defect, of de vierde voor verschillende defecten), of als de goederen een groot aantal defecten vertonen (meestal ten minste drie defecten in dezelfde tijd), kunt u het recht om korting op de koopprijs te claimen, om te ruilen of om het contract te ontbinden.

8.16. Wanneer u een klacht indient, bent u verplicht ons te vertellen welk recht u heeft gekozen. Een optiewijziging zonder onze toestemming is alleen mogelijk als u heeft verzocht om correctie van een defect dat onherstelbaar blijkt te zijn. Als u niet tijdig uw recht op een materiële contractbreuk kiest, heeft u dezelfde rechten als een kleine contractbreuk.

8.17. Als reparatie of omruiling van goederen niet mogelijk is, kunt u bij beëindiging van het contract een volledige terugbetaling van de aankoopprijs aanvragen.

8.18. Als wij bewijzen dat u vóór de overname het gebrek kende of veroorzaakte, zijn wij niet verplicht om aan uw claim te voldoen.

8.19. Een hindernis veroorzaakt door overmacht wordt niet beschouwd als een prestatiegebrek.

Hoe wordt de klacht afgehandeld?

8.20. Bent u consument? Dan beslissen wij direct, maar bij complexere zaken uiterlijk binnen drie werkdagen, over uw klacht of is er voor een beslissing vakkennis nodig. Binnen deze termijn informeren wij u over de noodzaak van een expertise.

8.21. Bent u consument, dan zullen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Dit zal uiterlijk 30 dagen na het indienen van de klacht zijn, als wij het niet schriftelijk met u eens zijn over een langere periode. Na deze periode heeft u dezelfde rechten alsof er sprake zou zijn van een materiële schending van het koopcontract.

8.22. Bent u ondernemer, dan beslissen wij of uw klacht of dat een professionele beoordeling noodzakelijk is om zo snel mogelijk tot een besluit te komen. Wij zullen uw klacht binnen een redelijke termijn beoordelen en u een schriftelijke bevestiging sturen met de datum en wijze van afhandeling van de klacht, de bevestiging van de reparatie en de duur van de klacht, of de motivering voor het afwijzen van de klacht.

8.23. Bent u consument, dan heeft u recht op vergoeding van de kosten die de klacht met zich meebrengt, wij vergoeden u altijd de laagst mogelijke kosten. U moet zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen één maand na het einde van de termijn voor uitoefening van de rechten die voortvloeien uit de gebrekkige uitvoering, terugbetaling van deze kosten aanvragen. Anders worden deze mogelijk niet aan u toegekend. Bent u ondernemer, dan heeft u dit recht niet.

9. Slotbepalingen

9.1. De voorwaarden zijn in het Frans.

9.2. Wij zijn bevoegd om onze activiteiten uit te voeren op basis van een commerciële licentie; De inspectie van bedrijfslicenties wordt uitgevoerd door het relevante bedrijfslicentiekantoor binnen zijn rechtsgebied.

9.3. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten die ontstaan ​​door tussenkomsten van derden op onze website of als u deze gebruikt voor andere doeleinden dan waarvoor ze zijn gemaakt.

9.4. Alle rechten op de website, in het bijzonder het auteursrecht op de inhoud, inclusief lay-out, foto's, films, afbeeldingen, handelsmerken, logo's en andere inhoud en elementen, behoren toe aan ons als verkoper. U mag de Website of enig deel ervan niet kopiëren, wijzigen of gebruiken zonder onze toestemming. Maar wij denken dat je zoiets niet eens wilt doen.

9.5. Als verkopers zijn wij niet gebonden aan enige gedragscode met betrekking tot u. Maar we zijn altijd aardig, maak je geen zorgen.

9.6. In geval van overmacht zijn wij niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door of in verband met overmacht en indien de overmacht langer dan 10 dagen duurt, hebben wij het recht de overeenkomst te ontbinden.

9.7. Wij kunnen de bewoordingen van de voorwaarden wijzigen of aanvullen, de actuele tekst kunt u altijd vinden op onze website. Deze bepaling heeft geen invloed op de rechten en verplichtingen die ontstaan ​​tijdens de geldigheidsduur van de vorige versie van de algemene voorwaarden.

9.8. Bij de voorwaarden is een modelformulier voor herroeping van de overeenkomst gevoegd.

9.9. Als u vragen heeft over deze algemene voorwaarden, kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via ons e-mailadres.

Tarnowskie Góry op 05.11.2024