Algemene voorwaarden

1. Wie zijn wij en wat doen wij?

Wij zijn een online winkel die elektronica, huishoudelijke artikelen, cosmetica en vele andere producten verkoopt. In deze algemene voorwaarden informeren wij u over de werking van onze winkel www.euroelectronics.be , hoe goederen worden besteld en betaald en bij wie u terecht kunt in geval van klachten of onduidelijkheden.

1.1. De verkoper is het bedrijf Euroelectronics.eu Sp. zoo. Sp. k., gevestigd in Polen, identificatienummer: 369459764, gevestigd te Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, Polen (hierna "wij" genoemd), dat via zijn webwinkel op www.euroelectronics.be (de "website") zijn producten verkoopt en promoot. Deze producten kunnen door zijn klanten, ondernemers en consumenten (hierna "u") via de website worden besteld en via deze website worden verkocht en verkocht.

1.2. Indien u niet bij het bedrijf koopt (u verstrekt het identificatienummer niet bij de bestelling), bent u consument. De Tsjechische wet geeft u daarom bepaalde bijzondere rechten, waarover u meer informatie vindt in deze algemene voorwaarden.

1.3. Het doel van dit document, de Algemene Voorwaarden, is om u uit te leggen en te informeren over onze wederzijdse rechten en verplichtingen in verband met of op basis van de Koopovereenkomst die tussen ons via de Website is gesloten. De bepalingen van de Algemene Voorwaarden vormen een integraal onderdeel van de Koopovereenkomst. Eventuele tegenstrijdige bepalingen van de Koopovereenkomst hebben voorrang op de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden.

1.4. Alle informatie die u ons verstrekt, is vertrouwelijk en wordt als zodanig behandeld. Wij verwerken ook een deel van uw persoonsgegevens. Waarom we dit doen en hoe we deze beschermen, leest u hier.

1.5. U kunt contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens:

Euroelectronics.eu Sp. z oo Sp. k.
Korfantego 7
42-600 Tarnowskie Góry
Polen
serviceclient@euroelectronics.eu

2. Gebruikersaccount

U kunt een gebruikersaccount aanmaken op onze website. Door u te registreren profiteert u van diverse voordelen of kunt u via deze account uw bestellingen beheren, eerdere bestellingen bekijken en alles op één plek raadplegen.

2.1. U kunt een bestelling plaatsen vanuit uw gebruikersaccount, maar uw gebruikersaccount is niet vereist om de bestelling te plaatsen. U kunt ook een bestelling plaatsen zonder registratie.

2.2. Bij het registreren en aanmaken van een gebruikersaccount dient u alle gegevens correct en naar waarheid in te vullen en deze bij te werken wanneer u een wijziging aanbrengt. Wij beschouwen de gegevens die u bij het bestellen of in uw gebruikersaccount verstrekt als correct.

2.3. Het is beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord, zodat niemand toegang heeft tot uw gebruikersaccount. Houd deze informatie en het volledige gebruikersaccount voor uzelf.

2.4. Onze website en gebruikersaccounts zijn mogelijk niet 24 uur per dag beschikbaar, met name met betrekking tot het noodzakelijke onderhoud ervan (hardware, software).

3. Goederen bestellen

Hier vindt u informatie over uw aankoop en bestelling van goederen.

3.1. Hoewel de Website alle informatie over de goederen die u wilt kopen bevat, kunnen wij met u een koopovereenkomst aangaan op voorwaarden die wij individueel overeenkomen.

3.2. Alles wat op de Website wordt weergegeven, is in de eerste plaats van informatieve aard en wij zijn niet verplicht om een ​​contract aan te gaan voor dergelijke goederen.

3.3. U kunt onze goederen op de Website kopen via een formulier dat voornamelijk gedetailleerde informatie bevat over de goederen, de aankoopprijs, hoe u de aankoopprijs kunt betalen of hoe wij de goederen aan u leveren. Op basis van deze informatie maakt u een bestelling ("Bestelling").

3.4. Na ontvangst van de bestelling bevestigen wij de ontvangst ervan per e-mail. De koopovereenkomst is gesloten zodra wij de ontvangstbevestiging van de bestelling hebben ontvangen. Indien uw bestelling ongebruikelijk is, kunnen wij contact met u opnemen om een ​​aanvullende bevestiging te vragen. In dat geval komt de koopovereenkomst tot stand zodra wij deze bevestiging hebben ontvangen.

3.5. U dient de juiste en volledige informatie in uw bestelling te verstrekken. Indien u onjuiste of onvolledige informatie verstrekt, zijn wij niet aansprakelijk voor de daaruit voortvloeiende schade.

3.6. Eventuele kosten die u maakt om op afstand met ons te communiceren, zoals telefoonkosten, zijn voor uw rekening en wijken op geen enkele wijze af van het basistarief van uw operator of internetverbindingsprovider.

4. Betalingsvoorwaarden

In dit gedeelte leest u hoe u bij ons voor de goederen kunt betalen.

4.1. De vermelde koopprijs is altijd de juiste. Wij zijn btw-plichtig en de vermelde koopprijs is inclusief btw en andere belastingen en heffingen. Indien de vermelde koopprijs een kennelijke fout bevat (bijvoorbeeld wanneer wij goederen verkopen voor minder dan 10% van de gebruikelijke prijs), zijn wij niet verplicht de goederen te leveren tegen een kennelijk onjuiste koopprijs. Indien er reeds een koopovereenkomst tussen ons is gesloten met een dergelijke onjuiste koopprijs, hebben wij het recht de overeenkomst te ontbinden.

4.2. Er mag maximaal één kortingsbon per bestelling op onze website worden toegepast.

4.3. Het is mogelijk om kortingen te combineren, maar dit is altijd afhankelijk van de specifieke kortingsaanbieding. Informatie over de mogelijkheid of onmogelijkheid om meerdere kortingen tegelijk toe te passen, vindt u op de website van de betreffende kortingsactie.

4.4. De prijs en eventuele kosten voor de levering van de goederen kunt u hier bekijken.

4.5. Bij betaling via bankoverschrijving dient u de aankoopprijs te voldoen met het juiste variabele betaalsymbool, namelijk het ordernummer. Indien u het variabele betaalsymbool niet invult, is het mogelijk dat de betaling niet aan de bestelling wordt gekoppeld, waardoor er vertraging kan optreden bij de verzending van de goederen.

4.6. Indien u contantloos betaalt, wordt de aankoopprijs als betaald beschouwd zodra het betreffende bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Wij sturen u de goederen direct daarna toe, tenzij wij uiteraard anders overeenkomen.

4.7. Voor elke betaling sturen wij u een factuur (belastingdocument), die steeds voldoet aan de wettelijke voorschriften en die u ontvangt op het bij de bestelling opgegeven e-mailadres.

4.8. Volgens de Wet op de Registratie van Koophandel is de verkoper verplicht een ontvangstbewijs aan de koper te verstrekken. Tegelijkertijd is hij verplicht de ontvangen inkomsten online te registreren bij de belastingdienst; in geval van een technische storing uiterlijk binnen 48 uur.

5. Levering van goederen

In dit onderdeel van de algemene voorwaarden leest u wanneer en op welke wijze de goederen bij u worden geleverd.

5.1. De leveringsvoorwaarden vindt u hier op onze website.

5.2. Het is mogelijk dat wij de goederen niet op voorraad hebben en deze niet binnen 30 dagen na het sluiten van de koopovereenkomst kunnen leveren. Wij behouden ons daarom het recht voor om in dat geval de koopovereenkomst te ontbinden.

5.3. U bent verplicht de goederen terug te nemen. Indien u deze niet terugneemt, beschouwen wij dit als een ontbinding van de koopovereenkomst. In dat geval hebben wij het recht om de kosten die zijn ontstaan ​​door de retourzending van de niet-afgenomen goederen te vergoeden en u het exacte bedrag te laten weten. Wij hebben tevens het recht om u op te nemen in de lijst van onbetrouwbare kopers indien u de goederen niet accepteert. Bij een volgende aankoop bent u verplicht om vooraf, zonder contant geld, te betalen op onze rekening.

5.4. Controleer bij ontvangst van de goederen van de vervoerder de integriteit van de verpakking. Vermeld bij voorkeur direct bij levering eventuele zichtbare schade aan de goederen of de verpakking en noteer eventuele gebreken in het overdrachtsprotocol. Houd er rekening mee dat u beschadigde goederen niet van de vervoerder hoeft terug te nemen. Informeer ons ook over eventuele schade en documenteer deze tegelijkertijd.

6. Herroeping van de koopovereenkomst

Als u als consument een online overeenkomst sluit, heeft u het recht om binnen 14 dagen de overeenkomst te herroepen. In sommige gevallen kunnen de voorwaarden echter enigszins afwijken, dus lees het volgende artikel aandachtig door.

6.1. Als consument, d.w.z. een persoon die een overeenkomst sluit buiten het kader van zijn of haar bedrijf of een vergelijkbare activiteit, heeft u het recht om een ​​koopovereenkomst die via internet, e-mail, telefoon of een andere vorm van communicatie op afstand is gesloten (helaas tellen gesprekken tussen banken niet mee) binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te herroepen. Dit deel van de algemene voorwaarden is uitsluitend van toepassing op consumenten.

6.2. Houd er echter rekening mee dat u geen herroepingsrecht heeft als:

(a) wanneer de goederen zijn aangepast aan uw wensen of voor uw persoon. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer wij de goederen volgens uw wensen vervaardigen of ze juist naar uw wensen aanpassen;

(b) indien het goederen betreft die na levering onherstelbaar vermengd zijn met andere goederen;

(c) indien het verzegelde producten betreft die de consument uit de verpakking heeft gehaald en die om hygiënische redenen niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld in het geval van cosmetische producten of medische hulpmiddelen;

(d) indien van toepassing, indien de goederen bederfelijk zijn.

6.3. Indien u besluit de koopovereenkomst te herroepen en dit mogelijk is, kunt u hiervoor het formulier gebruiken dat bij deze voorwaarden is gevoegd.

6.4. Binnen 14 dagen na uw herroeping van de koopovereenkomst betalen wij u de aankoopprijs van de goederen en de verzendkosten van de goederen terug op dezelfde wijze als waarop wij deze van u hebben ontvangen, of op het rekeningnummer dat u aan ons heeft opgegeven. Tegelijkertijd dient u de gekochte goederen binnen dezelfde termijn aan ons terug te sturen of te overhandigen. Deze dienen compleet te worden geretourneerd, bij voorkeur in de originele verpakking (maar dit is niet verplicht), niet meer dan normaal gedragen of beschadigd te zijn doordat u de goederen heeft moeten leren kennen. Wij zullen binnen de gestelde termijn beoordelen of de geretourneerde goederen in goede staat, intact en ongebruikt zijn en of u de waarde van deze goederen niet heeft verminderd anders dan noodzakelijk. Indien de goederen zich in een zodanige staat bevinden dat ze niet aan andere klanten kunnen worden verkocht omdat ze beschadigd of onredelijk gedragen zijn, heeft u geen recht om de koopovereenkomst te herroepen. U draagt ​​de kosten voor het terugzenden van de goederen.

6.5. Bezorgkosten Wij vergoeden alleen de laagste verzendkosten die wij aanbieden.

6.6. Wij zijn echter niet verplicht de aankoopprijs aan u terug te betalen, totdat wij de goederen hebben afgeleverd, of totdat u aantoont dat u de goederen aan ons adres heeft teruggezonden.

6.7. Indien wij u bij de goederen een gratis dienst hebben toegestuurd, namelijk een geschenk, dan bent u bij ontbinding van de koopovereenkomst verplicht dit geschenk te retourneren.

7. Retourneren van goederen binnen 30 dagen

Terugtrekking uit het contract
U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van het product de overeenkomst herroepen. Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. In het geval van een individuele klantbeslissing zijn de kosten voor het retourneren van het product naar het afhaalpunt voor rekening van de klant.

  1. Stuur een bericht naar serviceclient@euroelectronics.eu
  2. Stuur het product per aangetekende post terug naar het volgende adres:

Spring BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE

SCHRIJF ALTIJD UW VOOR- EN ACHTERNAAM en het BESTELNUMMER op de verpakking. Dank u wel.

  1. Binnen 14 dagen nadat wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd door de servicetechnicus, wordt het geld teruggestort via bankoverschrijving.
    Indien u het geld niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen ontvangt, neem dan direct contact op met de klantenservice.

• Producten die niet kunnen worden geretourneerd, staan ​​vermeld in de Algemene Verkoopvoorwaarden.

Klachten
Als u een klacht wilt indienen, raden wij u aan eerst contact op te nemen met de klantenservice. Vaak kan het probleem al worden opgelost voordat de klachtenprocedure start.

Als u een beschadigd product heeft ontvangen, kunt u een schademelding indienen bij de vervoerder en ons vervolgens foto's van de doos, de verpakking en het beschadigde product sturen naar: serviceclient@euroelectronics.eu . Samen bepalen we hoe we de claim afhandelen.

Als u besluit een claim in te dienen, volgt u deze stappen:

  1. Stuur een bericht naar serviceclient@euroelectronics.eu
  2. Stuur het product per aangetekende post terug naar het volgende adres:

Spring BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE

  1. Stuur het trackingnummer van uw pakket naar het volgende e-mailadres: serviceclient@euroelectronics.eu . Het is noodzakelijk om het label elektronisch te versturen. Het is NIET voldoende om het in het pakket te plakken.
  2. U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw claim. Indien u deze niet ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice.
  3. U ontvangt binnen 30 dagen een beslissing van de afdeling claims.
    Indien u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe verpak je een product op de juiste manier?
Houd er rekening mee dat als u een product naar ons retourneert, u verantwoordelijk bent voor de staat waarin het product zich bevindt bij levering. Als het product tijdens het transport beschadigd raakt door onvoldoende bescherming in de verpakking, bent u hiervoor verantwoordelijk.

Gebruik:

  • stevige dozen van de juiste maat voor het te verzenden product,
  • noppenfolie,
  • sterke tape zoals afgebeeld op de foto en een mes/schaar,
  • vulmateriaal, zoals luchtkussens of verfrommeld papier.
  1. Kies een doos die geschikt is voor de grootte van het product.
  2. Plaats een laag beschermend materiaal (bubbelplastic, papier) onder het product.
  3. Bescherm het product met beschermfolie. Plaats beschermend materiaal rond het product zodat het niet verschuift in de doos.
  4. Sluit de doos af met stevige plakband.
  5. Identificeer het product met het bestelnummer of de voor- en achternaam van de afzender.

8. Klachten en kwaliteitsgarantie

Wij streven ernaar onze goederen in de best mogelijke staat te leveren. Desondanks kan het soms voorkomen dat goederen, ondanks alle zorgvuldigheid, toch gebreken vertonen. Alle klachtenvoorwaarden vindt u in dit artikel.
Waarvoor zijn wij verantwoordelijk?

8.1. Wij zijn verplicht ervoor te zorgen dat de goederen bij ontvangst vrij zijn van gebreken. Dit betekent dat wij op het moment dat u de goederen in ontvangst neemt, primair verantwoordelijk zijn voor:

(a) het de overeengekomen kenmerken heeft en, indien een dergelijke afspraak niet is gemaakt, de kenmerken heeft die wij of de fabrikant hebben beschreven of die u op grond van de aard van de goederen en onze reclame had mogen verwachten (de transporteur zal de factuur feitelijk opstellen);

(b) de goederen geschikt zijn voor het doel waarvoor wij ze gebruiken (het is mogelijk en veilig om op de grill te grillen);

(c) de goederen, voor zover van toepassing, overeenstemmen met de kwaliteit van het overeengekomen monster of model;

(d) de goederen de juiste hoeveelheid, maat of gewicht hebben; en

(e) de goederen voldoen aan de eisen van wettelijke voorschriften (bijvoorbeeld in het geval van thermometers).

8.2. Indien u een consument bent, zijn wij aansprakelijk voor gebreken die ontstaan ​​na ontvangst van de goederen in
Garantietermijn van 24 maanden, tenzij anders vermeld. Bij gebruikte goederen zijn wij aansprakelijk voor gebreken gedurende de garantietermijn van 12 maanden.

8.3. Indien u goederen heeft gekocht die vanwege een gebrek zijn afgeprijsd, zijn wij niet aansprakelijk voor het gebrek waarvoor de korting is verleend. Wij zijn echter wel aansprakelijk voor andere gebreken in die goederen.

Hoe kunt u rechten uitoefenen die voortvloeien uit gebrekkige nakoming?

8.4. U kunt een klacht indienen via ons contact-e-mailadres of per post naar ons adres. Aansprakelijkheid voor gebreken in de goederen is van toepassing op ons als verkoper.

8.5. Het formulier of de begeleidende brief voor uw klacht moet het volgende bevatten:

(a) uw contactgegevens, een beschrijving van het gebrek en een verzoek om een ​​methode voor de afhandeling van de klacht;

b) een aankoopbewijs van de goederen (bij voorkeur door het bijvoegen van een aankoopbewijs).

8.6. Stuur de goederen waarvan u denkt dat ze defect zijn, samen met het claimformulier naar ons adres. De goederen dienen tijdens het transport in een geschikte verpakking te worden verpakt om beschadiging te voorkomen, en dienen schoon, droog en compleet te zijn. Anders zijn wij niet verplicht de claim te verwerken en zullen wij de goederen op uw kosten naar u retourneren.

8.7. Bent u consument, dan ontvangt u na het indienen van een klacht een schriftelijke bevestiging per e-mail: een klachtenprotocol, dat dient als document bij de afhandeling van de klacht. In het klachtenprotocol informeren wij u over het tijdstip waarop de klacht is ingediend, de inhoud ervan en de gewenste afhandelingsmethode.

Goederendefecten

8.8. Bent u een consument en manifesteert het gebrek zich binnen twaalf maanden na ontvangst, dan wordt het product geacht gebrekkig te zijn op het moment van ontvangst. Anders heeft u het recht om binnen vierentwintig maanden na ontvangst een klacht in te dienen over een gebrek in een consumptiegoed.

8.9. Indien de verkochte goederen, hun verpakking, de bij de goederen gevoegde gebruiksaanwijzing of reclame overeenkomstig andere wetgeving de gebruiksduur van de goederen aangeven, zijn de bepalingen van de kwaliteitsgarantie van toepassing indien u een consument bent. Als kwaliteitsgarantie garanderen wij dat de goederen gedurende een bepaalde periode geschikt zijn voor normaal gebruik of dat zij hun gebruikelijke eigenschappen behouden.

8.10. Indien u ons terecht heeft beschuldigd van een gebrek in de goederen, dan begint de termijn voor het uitoefenen van rechten die voortvloeien uit de gebrekkige prestatie of de garantieperiode niet te lopen over de periode gedurende welke u de gebrekkige goederen niet kunt gebruiken.

8.11. De garantie en aansprakelijkheid voor gebreken gelden niet voor:

(a) slijtage van de goederen bij normaal gebruik, zoals gerafelde oordopjes;

(b) tweedehandsgoederen waarvan het gebrek overeenkomt met de mate van slijtage;

(c) gebreken waarvan u op de hoogte was of die u zelf veroorzaakt heeft, bijvoorbeeld als de gloeilamp op de grond is gevallen en kapot is gegaan.

Hoe kan ik de goederen claimen?

8.12. Tijdens de Garantieperiode kunt u een claim indienen en, naar eigen keuze, een gebrek aanvoeren dat een wezenlijke inbreuk op de Overeenkomst vormt (ongeacht of het gebrek herstelbaar of onherstelbaar is):

(a) herstel van het gebrek door levering van een nieuw, gebrekvrij exemplaar of door levering van een ontbrekend exemplaar;

(b) het kosteloos verhelpen van het gebrek door middel van reparatie;

(c) een redelijke korting op de aankoopprijs; of

d) terugbetaling van de koopprijs bij beëindiging van de koopovereenkomst.

8.13. Een wezenlijke inbreuk op een koopovereenkomst is een inbreuk waarbij een partij zich bij het sluiten van de koopovereenkomst reeds bewust was van de inbreuk, of had moeten weten dat de andere partij een dergelijke overeenkomst niet zou zijn aangegaan als zij de inbreuk had voorzien.

8.14. Indien er sprake is van een gebrek dat een geringe contractbreuk vormt (ongeacht of het gebrek herstelbaar of onherstelbaar is), hebt u recht op herstel van het gebrek of op een redelijke korting op de aankoopprijs.

8.15. Indien het te verhelpen gebrek zich na reparatie herhaaldelijk voordoet (meestal de derde klacht voor hetzelfde gebrek, of de vierde voor verschillende gebreken), of indien de goederen een groot aantal gebreken vertonen (meestal minstens drie gebreken tegelijk), heeft u het recht om korting op de koopprijs te eisen, om te ruilen of de overeenkomst te ontbinden.

8.16. Wanneer u een claim indient, bent u verplicht ons te informeren over het door u gekozen recht. Een wijziging van uw recht zonder onze toestemming is alleen mogelijk als u om herstel van een gebrek hebt verzocht dat onherstelbaar blijkt te zijn. Indien u uw recht op een wezenlijke contractbreuk niet tijdig inroept, heeft u dezelfde rechten als bij een geringe contractbreuk.

8.17. Indien reparatie of omruiling van de goederen niet mogelijk is, kunt u bij beëindiging van de overeenkomst een volledige terugbetaling van de aankoopprijs eisen.

8.18. Indien wij aantonen dat u het gebrek kende of veroorzaakte voordat wij de reparatie overnamen, zijn wij niet verplicht uw claim te honoreren.

8.19. Een belemmering die door overmacht wordt veroorzaakt, wordt niet als een tekortkoming in de nakoming beschouwd.

Hoe wordt de klacht behandeld?

8.20. Bent u een consument, dan beslissen wij direct op uw klacht, of uiterlijk binnen drie werkdagen in complexere gevallen, of indien een deskundig advies vereist is voor een beslissing. Wij informeren u binnen deze termijn over de noodzaak van een deskundigenoordeel.

8.21. Bent u een consument, dan zullen wij uw klacht zo spoedig mogelijk verwerken. Dit zal uiterlijk binnen 30 dagen na de datum van indiening van de klacht zijn, tenzij wij schriftelijk een langere termijn met u overeenkomen. Na deze termijn heeft u dezelfde rechten als bij een materiële inbreuk op de koopovereenkomst.

8.22. Bent u een aannemer, dan beslissen wij of uw klacht wordt opgelost of dat een professionele beoordeling nodig is om zo snel mogelijk een beslissing te nemen. Wij beoordelen uw klacht binnen een redelijke termijn en sturen u een schriftelijke bevestiging van de datum en de wijze van afhandeling van de klacht, een bevestiging van de oplossing en de duur van de klacht, of de rechtvaardiging voor de afwijzing van de klacht.

8.23. Bent u een consument, dan heeft u recht op vergoeding van de kosten die de klacht met zich meebrengt; wij vergoeden u altijd de laagst mogelijke kosten. U dient zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen één maand na afloop van de termijn voor het uitoefenen van rechten op grond van gebrekkige nakoming, een verzoek tot vergoeding van deze kosten in te dienen, anders worden deze u mogelijk niet toegekend. Bent u een ondernemer, dan heeft u dit recht niet.

9. Slotbepalingen

9.1. De voorwaarden zijn in het Frans.

9.2 Wij zijn bevoegd om te opereren op basis van een bedrijfsvergunning; controle op bedrijfsvergunningen wordt uitgevoerd door de bevoegde instantie voor bedrijfsvergunningen binnen haar rechtsgebied.

9.3. Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten die ontstaan ​​door tussenkomst van derden op onze website of als u de website gebruikt voor andere doeleinden dan waarvoor deze is gemaakt.

9.4. Alle rechten op de Website, met name het auteursrecht op de inhoud, inclusief lay-out, foto's, films, afbeeldingen, handelsmerken, logo's en andere inhoud en elementen, behoren toe aan ons als verkoper. U mag de Website of enig deel daarvan niet kopiëren, wijzigen of gebruiken zonder onze toestemming. Maar wij denken niet dat u dat wilt doen.

9.5. Als verkopers zijn wij niet gebonden aan enige gedragscode ten aanzien van u. Maar we zijn altijd vriendelijk, maak u geen zorgen.

9.6. Indien er sprake is van overmacht, zijn wij niet aansprakelijk voor schade die door of in verband met overmacht ontstaat en indien de overmacht langer dan 10 dagen duurt, hebben wij het recht de overeenkomst te ontbinden.

9.7. Wij kunnen de tekst van de algemene voorwaarden wijzigen of aanvullen; u kunt de actuele tekst altijd vinden op onze website. Deze bepaling laat de rechten en plichten die ontstaan ​​tijdens de geldigheidsduur van de vorige versie van de algemene voorwaarden onverlet.

9.8. Een modelformulier voor herroeping is bij de voorwaarden gevoegd.

9.9. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via ons contact-e-mailadres als u vragen hebt over deze algemene voorwaarden.

Tarnowskie Góry op 05.11.2024