Contract opzeggen en klachten
Opzegging contract
U kunt de overeenkomst binnen 30 dagen na ontvangst van het product annuleren. De goederen moeten ongebruikt, in goede staat en in de originele verpakking zijn.
1. Stuur ons een e-mail om ons te laten weten dat u de goederen wilt retourneren. Voeg het formulier toe aan de e-mail Herroeping van het koopcontract .
E-mailadres voor contact: serviceclient@euroelectronics.eu
2. Stuur het product terug naar ons retourmagazijn:
Lente BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE
3. Stuur ons een verzendbevestiging en het trackingnummer van de retourzending naar serviceclient@euroelectronics.eu
4. Binnen 14 dagen nadat het pakket is ontvangen en gecontroleerd door een servicemonteur, wordt uw geld teruggestort via bankoverschrijving.
5. Ontvangt u het geld niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, neem dan direct contact op met de klantenservice.
Klachten
Als u de goederen wilt claimen, raden wij u aan eerst contact op te nemen met de klantenservice: serviceclient@euroelectronics.eu
Als u besloten heeft een klacht in te dienen over het product, volgt u deze stappen:
1. Stuur ons een e-mail en vertel ons wat er mis is met het product.
U kunt ook foto's bijvoegen en een klachtenformulier .
2. Onze klantenservice beslist of het nodig is om de goederen te retourneren. Zo ja,
stuur de goederen terug naar ons retourmagazijn met behulp van het gefrankeerde retourlabel.
Lente BE (PL EUROELECTRONICS.EU)
SpringBE EUROELECTRONICS EU, Havendoklaan 13, Vilvoorde, 1804 BE
3. Stuur ons een verzendbevestiging en het trackingnummer van de retourzending naar serviceclient@euroelectronics.eu
4. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice.
5. U ontvangt binnen 30 dagen een beslissing van de klachtenafdeling.
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Meer informatie in de algemene voorwaarden.
Hoe verpak je het product op de juiste manier?
Houd er rekening mee dat als u een product naar ons retourneert, u verantwoordelijk bent voor de staat waarin het bij ons wordt afgeleverd. Als het tijdens het transport beschadigd raakt als gevolg van onvoldoende productbescherming in de verpakking, bent u verantwoordelijk.
Gebruik:
- Stabiele kartonnen verpakking van het juiste formaat voor het te verzenden product,
- Noppenfolie,
- Sterk plakband vergelijkbaar met de afbeelding en een snijmes/schaar,
- Een vulmateriaal; zoals luchtkussens en verfrommeld papier.
1. Selecteer de juiste doos voor de productgrootte.
2. Plaats een laag beschermingsmiddelen (film, papier) onder het product.
3. Plaats het product in een beschermfolie. Plaats ook beschermende uitrusting om te voorkomen dat het product in de doos beweegt.
4. Zet de doos vast met stevige tape.
5. Markeer het product met het bestelnummer of de naam van de verzender.